06 June 2009

New/Baru

hei...start from now on i will use bahasa melayu semual..
ngehehehehe...malas la plak nak menaip b.i ngan grammar btrabur je...so...mari menulis dalam bahasa melayu....
from now on...aku bukan lagi resident of inderamahkota 8...kini saya penduduk inderamahkota 6...ngeheheheh...dengan pulangnya saya sebentar ke kuantan minggu lepas...aduih...penat sngguh berpindah randah nieh.....alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...cuma ada few things yg masih dalam perancangan lagi...iaitu...membeli gerobok dan bekas2 untuk mengisi barang2 personal aku yg bnyk gle tu...dan dengan ini...rasminya saya telah mempunyai sehelai toto sendiri yang berwarna biru muda....yey.....bangga woooooooooo...ngehehehehe...bli kat pasaraya koboy...murah je...RM 34.00........so skrng ni debaran nya hanyalah menggu keputusan exam je..ade ura2 aku kene repeat paper agama...ishk...menci nyew.....ni sme sbb x anto asingment...ngehehehehe......see ya next episode of Cik Kei menulis.....ngeheheheh

No comments: