31 January 2009

AKU YANG MARAH/TENSION/EMOSI


assalamualaikum...
ku kembali menaip.....
oleh kerana penyakit malas melanda....blog yg x dek pembaca nieh.....
terbiar usang...muahahaha...geli plak aku jiwang2 nieh...
urgh....penat nyew...maklum la dah tua2 ni x larat da nak berdansa mcm mase muda2 dulu...
saham pon da jatuh....he he he he he
it was fun setelah lame x berdansa dengan rakan2 disini....
cume yg x besh nye the DJ sux.....he he he he...lagu pon agak sux...
tapi cube gak buat2 ceria dan bertenaga....
crowd die pon agak sux juga....muahahahaaaaa................
dalam gembira2 berdansa nieh...sbnrnye....pikiran nieh...serabut gle2
dengan assingment yg berlambak2 gila2 punya....
urghhhhhhhhhhhhhhhhhhh
tensiiiiiiiiiiiiiiiii
tolonggggggggggggggggggggg.................
but today jugak......aku mula kenal satu lagi masaalah org yg x abis2 buat hal nieh....
die ni x penah serik ke ek.......
ade je dajal die kat org.....busuk nye la hati die nie ek.....
dan tibe2 selama ni aku yg x penah crik pasal ngan die nieh....
jadik mangsa busuk hati die....
urghhhhhh
sngt tension okkay.......
ape je yg ko x puas hati dgn aku......
sampai ko sanggup laga2 kan aku nieh....
padan la org sume x mao kwn ngan ko ek....
prangai ko.....BINATANG pon lagi mulia kowt.....
urghhhhh
dah la aku penat....bile pikir prangai ko yg mcm IBLIs tuh.....
tambah penat aku......
kepada KO.....
aku amin kan je segala kejahatan ko kat dunia nieh....
aku nak tngok...selama mana ko mampu hidup dlm dunia penuh angan2 ko tuh.....
and lagi satu.....aku nak sngt jumpe mak ko yg dikatakan DIVA tuh.....
DIVA sngt ke pakai dress ke rumah org kenduri katenye.....
aku x penah crik pasal dengan kao...
now u mess up with my life.......
just wait and see what mess u will get....
SUCKERrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...........
(AKU YG EMOSI)

No comments: