18 January 2009

Minggu yang membosankan!

Assalamualaikum....
ku kembali menaip......
what a boring week.....dtg kelas x dek kelas.....alih2 kenek cat2 kelas and bengkel.....
ade ke patut aku bayar beribu2 kenek cat sendiri kelas and bengkel.....
WTF...........ape ingt aku buruh indon ke...
he he he he...ter emosi plak......cukup la 3 hari muke ni kat kolej....so on....dok umah je....
sampai la ari sabtu ptg...Pn Wiah menelefon dan mengajak kami mandi dan manda di air terjun panching........
dengan umur yg dah hampir tengah hari ni....ni la 1st time marasa mandi air terjun.....he he he he.....
besh gak la....air yg sngt2 sejuk...pemandangan yg indah2(u know what i mean) he he he he......cume
bit disapointed.....ku mengalami sedikit kegatalan......mungkin engkar kata2 puan wiah supaya jgn bermandian di tepi longgokkan daun di dlm air tuh......anyway....i had a greaf fun there......
balik2 jek....kami trus ke pasar malam jana gambut yang di buka setiap hari sabtu.......
di sebabkan perut ni da meragam dri pagi......(Cerry Berry) so kelaparan ittue hilang tah kemana....
tujuan asalnye nak mencrik2 beg2 vintage and a few wodrobe untuk ke kelas dan acara berdansa.....tp...luck is not in my side.....kehampaan mengiringi kepulangan.....
dan malam nya yg agak membosan kan....tibe2 Pn wiah mengajak berjalan2....tp ku mencadangkan kami ke acara mari berdansa....dan tanpa ku sangka....Pn Wiah bersetuju dengan plan jahat ku inni.....he he he.....
kami sampai awal.....x dek org.....
then...dlm pkul 2 mcm tu...it is to pack...urghhhh i hate it....kami blik dan tido.....
kepenatan seharian ber aktiviti.......
thanks to puan wiah for the transportation.....
thanks to Wiah,Abby, Shasha and Shika....for accompany me....he he he he
Sekian dulu warkah kali ini
sehingga berjumpa di lain warkah...
wassalam....
he he he he

2 comments:

TRANSLUCENTLYHEALL said...

ok lah tu u ols,
bole rilex je,
i, bz bz bz

HoneyWiah said...

aloooo..dont call me puan yer...sila tukar stat anda kepada miss..huhuhu